Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- księga zarządzeń Dyrektora przedszkola,
- spis inwentaryzacyjny,
- lista obecności,
- planowanie, sprawozdawczość,
- ewidencja wyjść w godzinach pracy,
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
- protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
- archiwum przedszkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych).
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępniane są osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 19-04-2024 - Edycja treści
- 20-03-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 78